Waar we samenkomen

zondag 1 februari 2009

Origineel

Gisterenavond zaten we gezellig naast elkaar, allebei achter onze computer een beetje ons ding te doen toen ik weer even naar Google Reader ging en het volgende bericht in mijn feeds op zag duiken:



Hé?! Wat?! Ik wist heel even niet wat me overkwam, maar toen vloog ik Matthijs in zijn armen en kon een tijdje helemaal niks zeggen. Ik bedacht op een geven moment nog wel dat ik nog niet had gezegd dat ik dat wel wilde, dus bracht ik uiteindelijk uit: “Ja, natuurlijk wil ik met je trouwen” En toen vroeg hij of ik de ring nog zou willen zien. Jee, ook nog een ring…



Ja, we hadden het er wel eens over gehad. Het ligt misschien wel in de lijn der verwachting, maar toch is het Matthijs gelukt om me weer volledig te verrassen!

geplaatst door Ilse om 12:30

18 Comments:

En je kunt nog geen skaten ook, het kan niet op! Gefeliciteerd.

1 februari 2009 om 13:04  

Van harte gefeliciteerd zeg!!

1 februari 2009 om 13:07  

Lieve schatten,
We hebben het al telefonisch laten merken, maarwe zijn ontzettend blij voor jullie en ook voor ons allemaal. Laatst zei ik nog toen ik Matthijs voorstelde "m'n schoonzoon" waarop hij antwoordde: Nou nee hoor, dat niet! Hoezo niet, hoezo latrelatie????
We wensen jullie veel geluk en een fijn leven samen met Kira en wij kijken om een hoekje mee!
Liefs ook van Jos,
Mamsie

1 februari 2009 om 13:08  

Lieve Matthijs en Ilse,

Wat geweldig, krijgen we toch een "schoon"dochter!!!
We wensen jullie heel veel geluk!

Mooie ring Ilse.

Liefs pap en mam

1 februari 2009 om 13:13  

Gefeliciteerd Matthijs en Ilse. Geweldig bericht van RTV Utrecht :)

1 februari 2009 om 13:57  

Van harte gefeliciteerd alletwee!

1 februari 2009 om 13:59  

Van harte gefeliciteerd!

1 februari 2009 om 14:35  

Helemaal geweldig. Wat zullen jullie stralen!
Maak er met zijn drieën een mooi leven van.

1 februari 2009 om 17:27  

Net terug van de oma's en dan gauw kijken naar de ring. Prachtig! Nogmaals van harte gefeliciteerd! Geniet van het plannen maken, maar meer nog van elkaar.

liefs,
Peter en Marian

1 februari 2009 om 17:50  

Ohh, wat een uniek aanzoek. Gefeliciteerd jullie beiden!

Groetjes,
Maris (Raymond's vrouw)

1 februari 2009 om 18:49  

Hiep en hoi!
Wat goed!
(Heb wel zin in een feestje... ;-) )

2 februari 2009 om 09:03  

Hoi Matthijs & Ilse!

Ook van een oud-babysofter: van harte proficiat!

2 februari 2009 om 10:27  

Van harte!

Mark

2 februari 2009 om 19:13  

Matthijs toch \o/

Van harte allebei!

2 februari 2009 om 20:15  

Gefeliciteerd met zo'n aanzoek!
Veel plezier met de voorbereidingen!

groetjes,
Cynthia Rombouts

tja, hyves wwwtjes maken nieuwsgierig!

3 februari 2009 om 17:36  

Van Harte !!!..

Geen doorsnee aanzoek
Geweldig ..

Namens Lilian en mezelf van hart gefeliciteerd alvast met wat er komen gaat ;-)

Geniet er van met z'n 3-en

Dennis & Lilian

4 februari 2009 om 22:19  

Lieve Ilse en Matthijs,

Wat ontzettend leuk nieuws zeg!
Niet echt verbaasd want jullie horen gewoon bij elkaar!
Heel veel geluk samen maar natuurlijk ook met Kira!

Dikke kus
Hedwig

6 februari 2009 om 15:29  

Wat een leuk nieuws en een prettige verrassing. Matthijs en Ilse, van harte gefeliciteerd met dit voorgenomen huwelijk. Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig hoe Matthijs dit technisch gerealiseerd heeft.

19 februari 2009 om 16:42  

Een reactie posten

<< Home

r