Waar we samenkomen

zaterdag 21 maart 2009

Ondergetrouwd

Sinds donderdagavond kunnen we weer iets van ons lijst strepen.
We zijn in ondertrouw gegaan.

Niet echt een romantisch iets, want het is gewoon wachten aan de balie tot de ambtenaar van de afdeling burgerzaken op een paar knoppen heeft gedrukt. Iets wat best lang kan duren. Alles was wij moesten doen was aangeven welke namen we straks willen gebruiken, wat handtekeningen zetten en de leges betalen.



De lijst met zaken die we moeten regelen voor ons trouwen krimpt gestaag.

geplaatst door Matthijs om 08:50

3 Comments:

Ja, best een tegenvaller daar zo bij burgerzaken. Je verwacht toch op zijn minst een fanfare bij zo'n gebeurtenis.
En houden jullie alletwee je eigen naam of nemen jullie die van de ander erbij?

21 maart 2009 om 10:04  

Ik wou eigenlijk optie 5 kiezen, nl. een geheel nieuwe achternaam. Wel passend, bij een nieuwe fase in m'n leven. Maar er waren maar 4 opties. Dus dan hou ik maar gewoon m'n eigen naam.

En ja, die fanfare was toch wel het minste wat ze konden regelen. Ik verwacht toch wel iets meer, voor de €11,10 aan leges.

21 maart 2009 om 10:11  

Ja, hahaha, dat was wel leuk geweest, maar helaas, het ging zonder toeters en/of bellen.

Ik blijf trouwens gewoon heten zoals ik nu heet. Da's genoeg, ik ben niet zo'n "hebbert".

21 maart 2009 om 10:11  

Een reactie posten

<< Home

r